Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Saturday, April 19, 2008

Liiite mindre lösa boliner


Denna BLIR det faktiskt! Fast i vitguld.

Change of plans... när jag var i guldsmedsaffären var den ringen jag hade bestämt mig för inte alls så särskilt fin. Istället hittade jag denna lilla glittriga sak. I vitguld ser den heeelt annorlunda ut. Smal och glittrig och helt underbar till min stora koloss-förlovningsring. Min förlovningsring är 6 mm bred och denna ringen är 2,5 mm. Åhhhh, vad jag längtar tills jag får ha den på mig!!! Och nu finns dessutom ingen återvändo för nu har vi beställt den! Jag har även kollat på löshår i stan och sjal. Funderar på att ha en grön schal i tyll för att piffa upp allt det vita lite... Löshår fanns inte i min färg. Så antingen blir jag tvungen att tona håret i lite mer askblond färg eller bleka det. Tror att jag kör på det askiga... Måste prata med min granne/frisör och se vad hon tycker.

No comments: