Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Friday, April 18, 2008

Lösa boliner

Detta är RINGEN fast den ska vara i vitt guld.


Nu är det fanimej inte långt kvar tills jag är en ärbar quinna! Men ack så mycket som måste fixas innan dess!!!! Skor, underkläder, ringar, sjal, löshår m.m. m.m. Jag blir galen! Hur jävla svårt kan det vara att gifta sig egentligen?! ;) Men jag jobbar ju bäst under press! Och det brukar ju bli bra till slut... Jag har ju visserligen inte gift mig innan men man får väl se det som ett projekt bland andra. Om man inte vill dö av stress alltså...
Allt är bestämt egentligen. Det ska bara genomföras. Imorgon ska vi åka ut och äntligen bestämma oss för plats för vigseln. Barnen får vara hos mormor så går allt snabbt och galant. Sedan sticker vi in till stan så kan jag kolla upp vilken ringstorlek jag har. Och sedan är det ju bara att dra iväg internetbeställningen på ringen. När vi bestämt plats så fixar vi inbjudningarna till vigsel- och middagsgästerna och postar. Se så, J, ingen panik! Carråå har läget under kontroll.

Nu kommer Edith och säger "snälla, mamma, titta Po med mig". Jösses, jag visste inte ens att ordet snälla fanns i hennes vokabulär. Och Elma har gått hela 3 steg idag - MED skor!!!

1 comment:

jeessii said...

Haha, J har panik anyway;-) tills allt är genomfört och klart!
TACK för att hon börjat blogga igen, såg det nyss - tjo så kul!