Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Saturday, February 14, 2009

Trötthet

Jag vet inte riktigt varför men jag är så trött nästan hela tiden. När jag kommer hem från jobbet orkar jag äta, lägga barnen och sedan somnar jag. Jag sover i snitt 10-11 timmar per natt och är ändå så trött på morgonen att jag försover mig 4 dagar av 5. Det kan inte vara normalt! Jag borde kanske gå till en doktor. Fast när ska jag ha tid med det... Kanske nästa vecka när chefen har sportlov?! Muahaha! Jag har redan planerat in x antal träningspass på arbetstid kommande vecka. Vi får träna 3 timmar i veckan på arbetstid fast de senaste 4 veckorna har jag utnyttjat kanske 2 timmar sammanlagt. Inga möten alls nästa vecka, vad jag vet, så joggingspåret/skidspåret here I come! DET kanske är medicinen mot tröttheten!

No comments: