Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Monday, April 26, 2010

Ett nytt försök

Ja du, bloggen, kanske borde jag lägga ner allt bloggande forever eftersom jag för tillfället är lite bloggbränd. Men vi har ju funnits för varandra så länge nu så jag har lite svårt att överge dig. Några personliga saker kommer jag dock inte att skriva. Jag ska nog nu när jag tänker efter bara skriva saker som är bra i mitt liv. Kanske inte så mycket för tillfället men några bra saker som hänt under dagen kan jag nog klämma fram...

Bra saker idag:

- Hade en helt underbar stund med stora E medan lilla E var på simskolan
- Lilla E satt i mitt knä och sög på tummen efter simskolan. Jag sa "jag älskar dig" 15 ggr och gullungen bara säger "jag vet, mamma"
- Blev bjuden på lunch. Skitgod sallad med räkor, ägg, färsk sparris och annat gott
- Lyckades sjukt bra med ett möte som jag var tvungen att åka på helt själv utan att vara förberedd. Dock alltid sugigt att vara ensam tjej bland 7 st 50-åriga gubbar. Gjorde mentalt långfinger några gånger men smajlade utåt.
- Gymmade i drygt två timmar. Känns otroligt skönt nu, önskar att jag vore så trött att jag kunde sova.

No comments: