Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Tuesday, April 27, 2010

Bra idag

- Läste fyra böcker på raken efter maten för tjejerna. Trångt att ligga alla tre i en 90 cm bred säng men mysigt var det.
- Köpte nya ännu tajtare jeans. Fick gå ner en storlek till eftersom stretchjeans töjer sig så otroligt. Kommer nog att vara ganska plågsamt i några veckor innan jag har gått in dom. Men dom går iallafall att knäppa om man ligger ner.
- Fick mina Blingo-kläder som jag beställde när jag var på party hos Linda för ganska länge sedan.
- Fixade ganska mkt på IKEA efter jobbet. Gardiner, gardinstänger, rullgardin och andra livsnödvändiga saker. Drömgardinerna kommer aldrig att dyka upp så jag tog några vita jävla gardiner istället.
- Fick jättegod mat när jag kom hem - bönbiffar, potatis, brun sås och lingon. Mums!
- Ligger nu endast 6 timmar back på flexkontot. För två veckor sedan hade jag -19 timmar. Tänk vad några dagars konferens och resande kan göra!

No comments: