Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Sunday, January 25, 2009

Trött på skiten

Jag är så in i helvetes jävla trött på att vara sjuk!!! Jag har inte feber längre men annars är det precis likadant fortfarande. Ont i leder, svaghet, ont i bihålorna och så den där jävla hostan. Det river hela vägen ner till lungorna när jag hostar och så blir jag helt snurrig av ansträngningen. Jag har inte varit utanför dörren sedan i torsdags. Vågar inte gå till Konsum ens, är rädd för att svimma på vägen. Idag kom min älskade mamma med hostmedicin. Det är lite lättare att hosta upp allt slem nu men det gör fortfarande satans ont.

Sedan igår är stora E också sjuk. 40,5 graders feber. Hon har inte varit vaken många timmar idag. Hon har inte ätit ngt förutom glass samt druckit lite juice. För ett par timmar sedan spydde hon i hallen när hon försökte hosta och då kom nog all vätska upp som vi kämpat så att få i henne. Borde pallra oss i väg till vårdcentralen imorgon och kolla om jag fått lunginflammation. Fattas bara.

No comments: