Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Saturday, May 15, 2010

Chipsångest

Kliande längtan. Tröstar med chips vilket jag äter ca en gång om året... Vilken jävla ångest! Magen börjar se gravid ut. Varken kan eller orkar träna när jag har tjejerna. Måste hitta en lösning. Ett tag var jag jätteduktig med hemmaträning... Önskar att jag hade en skivstång. Då hade jag haft allt jag behövde, i träningsväg i allafall... Marklyft, bänkpress, knäböj, utfall... Måste hitta en rutin. Funkar inte att träna som en idiot varannan vecka och samtidigt jobba som ett as. Måste hinna leva lite också när jag är barnfri. Önskar att jag hade råd att gå ner i tid. Det hade löst mycket... Kanske sälja bilen och gå ner i tid istället? Vad ska man ha en bil till när man jämt är trött som ett djur?

Katten Lola som vi passar i helgen har uteslutande legat under Elmas säng och tryckt. När barnen har lagt sig kommer hon fram och jamar och vill bli klappad. Annars som död. Kattis är way mer rolig.

Min mor ligger här bredvid mig på soffan och snarkar. Hon tror nog inte att hon sover, som vanligt. Vilar ögonen lite bara... Gipset i vädret. Glad att ha fått lite avlastning och sällskap i helgen.

1 comment:

Cissie said...

Helloh! Ja visst kan du maila dom om du har lust! izziepizzie@live.se