Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Thursday, May 06, 2010

Första barnfria veckan

Det dröjde inte länge innan jag saknade dem så att det värker i hjärtat. Lämnade dem på dagis på morgonen igår. Fram mot eftermiddagen saknade jag dom så att det gjorde ont. När jag kom hem till en tom och mörk lägenhet kändes det så sorgligt att jag var tvungen att gråta en skvätt. Fast nu på morgonen när jag slipper stressa till dagis och kan dricka mitt kaffe i lugn o ro känns det lite bättre igen. Det gäller att hålla sig sysselsatt. Ska träna på lunchen idag och käka middag med lite kompisar ikväll. Imorgon ska jag städa maniskt och kanske jobba in lite flex på söndag. Sedan är det snart fredag igen. Undrar hur det gick för lilla E att sova utan sitt favoritgossedjur Robert... Ska lämna Robban till G på jobbet idag.

No comments: