Om mig

My photo
Mamma, feminist, ex-fru, väninna och så mycket mer.

Thursday, May 13, 2010

Smågrisar på ingående

I eftermiddag ska jag hämta smågrisarna!!! Kan knappt vänta! Flera timmar kvar jö! Pratade med dom i telefon igår och höll på att dö av längtan. Drömde om dom inatt. Jag känner mig halv utan dom. Försöker att inte tänka på dom så mycket för då börjar jag bara gråta. Försöker hålla mig sysselsatt konstant... Lyckas väl ganska bra med det. Om jag inte hade varit sjuk så hade jag kunnat träna för att skingra tankarna. Gjorde det i måndags ändå vilket kanske inte gjort att jag känner mig friskare nu. Har städat, tvättat och jobbat mycket. Jobbade till kl 20.30 i förrgår efter att ha stått ute och frusit en hel jävla eftermiddag. Usch! I ett svagt ögonblick (eftersom jag trodde att smågrisarna skulle komma till mig imorgon e.m) så lovade jag att jag skulle jobba på förmiddagen imorgon. Fyyyy fan vad drygt! Är ensam på hela avdelningen så jag lär väl få multum med konstiga samtal. Hoppas dom värsta knäppgökarna har semester.

No comments: